Old friends abandon me, it's just the routine politics of jealousy
 
HomeHome  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Story Discussion

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Next
AuthorMessage
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Mon Jan 26, 2009 2:26 pm

yeah, it was sumthin like that. the whole thing was based off wen i talked about a futre w/ my ex bf wen we were going out. it was weird but interesting lol.

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
painservedcold



Posts : 842
Join date : 2008-11-07
Age : 27
Location : Canada

PostSubject: Re: Story Discussion   Tue Jan 27, 2009 8:18 pm

I liked this past chapter, but for a different reason than the other ones. Most of your chapters, both for TAC and NAJ, are very bright, uplifting chapters that make you feel good inside. But that's not always realistic. I thought this chapter dealt with more of the real parts of a relationship, not just the good but the bad.
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Tue Jan 27, 2009 11:52 pm

well even though ive never bin in a REAL relationships, i happen 2 read online interviws, surveys, stories, experiences, etc that kinda deal w/ diff problems. the whole talk-bout-the-future-wen-its-only-bin-a-few-months problem was based directly off me & my ex after like 3 months. i knew it was unrealistic but it was just interesting t'think bout

if u guys hav bin in at least 1 serious relationship thats had sum problems, tell me bout it & i mite incorporate that prob into a chapter w/ yer permission obviosuly

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
ems

avatar

Posts : 2553
Join date : 2008-11-07
Age : 27

PostSubject: Re: Story Discussion   Thu Jan 29, 2009 1:14 am

that was something that i didnt think about trev. but yeah, who has to wait for sometime to talk about the future?? if you fell it you should do it right away, even though you might not get the result that you expected
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Wed Feb 11, 2009 6:31 pm

ugh....

i started working on the next chapter 2 days ago wen i was still rly sick. then yesterday i worked on it sum more even though i was still rly sick. 2day i was hoping 2 finish it & post it, but i just lost all of it & im gonna hafta start over. im rly sry guys. i just havnt bin myself lately w/ being sick & all, but i promise once im fully bak on my feet, ill get 2 work.

so yup

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
No Answer



Posts : 1471
Join date : 2008-10-19

PostSubject: Re: Story Discussion   Wed Feb 11, 2009 7:25 pm

No prob Kell. Just get better & when you're ready, we'll be waiting.
Back to top Go down
View user profile
ems

avatar

Posts : 2553
Join date : 2008-11-07
Age : 27

PostSubject: Re: Story Discussion   Thu Feb 12, 2009 6:28 am

we'll be waiting alright Twisted Evil Twisted Evil !!!! lol.
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Thu Feb 12, 2009 7:55 pm

now thats just a bit creepy

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Mar 15, 2009 12:22 am

k, well chapter 8 is posted. so lets hear it ppl. wada ya think after almost 2 months?

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
ems

avatar

Posts : 2553
Join date : 2008-11-07
Age : 27

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Mar 15, 2009 8:56 am

well, i thought that part where TAC talked about their relationship was very, very insightful. and also quite practical too. and of course the obviously funny part was quite... well, funny, lol. about the 2 months part.... i'd rather not talk about. **looking EXTREMELY furious**


Last edited by ems on Sun Mar 15, 2009 5:09 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Mar 15, 2009 1:11 pm

i can understand that lol. ne1 else?

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
Sabazius

avatar

Posts : 676
Join date : 2008-11-13
Age : 26
Location : Sheffield

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Mar 15, 2009 6:18 pm

I don't say this as often as I should, but I love your stories. This chapter is just awesome because you write with honesty - I read way too many stories where the characters are declaring their undying love after they just hooked up, and it pisses me off. I can't wait to see where this story goes.
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/alexander.richard.keen
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Mar 15, 2009 7:20 pm

wow, thanks alex. i agree, stories on nifty where theyre always saying how they love each other til the day they die gets annoying. i tried 2 make my stories as realistic as possible compared 2 how i think i mite handle my relationship w/o going over the top. do i think its realistic that new couples talk bout a future like its ACTUALLY going 2 happen? probly not often, but im sure it happens.

so thank u 4 the compliment alex

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Mon Mar 30, 2009 7:26 pm

capitulo nueve esta aqui mis amigos homosexuales

chapter nine is here my gay friends lol


i realize that this chapter is quite short. i planned 4 it 2 be longer, but sumthin came up & i wudnt hav had enuf time 2nite 2 finish. so far, im think mondays mite be the only days i can actually write

talk

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
painservedcold



Posts : 842
Join date : 2008-11-07
Age : 27
Location : Canada

PostSubject: Re: Story Discussion   Mon Mar 30, 2009 8:04 pm

The length was just fine the way it was.
Very hot btw, what prompted such...blatant sexuality?
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Mon Mar 30, 2009 8:14 pm

i was 2 bored 2 put in a plot, so i sed "eh, theyll do it" lol. not even kidding

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
ems

avatar

Posts : 2553
Join date : 2008-11-07
Age : 27

PostSubject: Re: Story Discussion   Thu Apr 02, 2009 4:34 am

omfg!!!! that was soooo hawt!!!! spring was just an excuse for you to put in the sex right???

and i was reading it it and when i passed a line i was like, "ive read that somewhere else too" it was:the thin layer of cotton the only thing separating them.
i just cant place it. anyways it was a totally hot chapter
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Thu Apr 02, 2009 9:23 pm

the mentioning of the 'thin layer of...' is used A LOT in nifty stories, not just mine

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
ems

avatar

Posts : 2553
Join date : 2008-11-07
Age : 27

PostSubject: Re: Story Discussion   Fri Apr 03, 2009 8:12 am

so spring WAS just an excuse for you huh??? (ANSWER ME!!!!)
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Fri Apr 03, 2009 4:06 pm

no, but i wanted spring 2 be involved cuz Springtime by donald fagen was the song i was listening 2 while i was thinking of a chapter title.

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
ems

avatar

Posts : 2553
Join date : 2008-11-07
Age : 27

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Apr 05, 2009 8:54 am

ah, the donal fagen dude!!! lol.
Back to top Go down
View user profile
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Apr 05, 2009 11:47 am

haha

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
Kell
Admin
avatar

Posts : 3509
Join date : 2008-10-05

PostSubject: Re: Story Discussion   Sun Apr 26, 2009 10:59 pm

new chapter. its a lil shorter than i was hopin & expecting, but oh well. lets hear it kabes

_________________
I'd pick bacon over a bj any day.
Back to top Go down
View user profile http://kbboys.darkbb.com
Sabazius

avatar

Posts : 676
Join date : 2008-11-13
Age : 26
Location : Sheffield

PostSubject: Re: Story Discussion   Mon Apr 27, 2009 3:40 am

Great chapter! We get some back story on Connor as well as a plot advance. He got completely floored by the gaymos, 'oh btw we know you're gay and so are we now sit with your boytoy!' lol. Nice as well the way he reestablished an old friendship - kinda shows that getting with Travis has changed his attitude as well as everything else. It's good to bridge the social groups.

_________________
Alex - The Brit

Life's a bitch and then you die, that's why we get high
Cos you never know when you're gonna go
Back to top Go down
View user profile http://www.facebook.com/alexander.richard.keen
ems

avatar

Posts : 2553
Join date : 2008-11-07
Age : 27

PostSubject: Re: Story Discussion   Mon Apr 27, 2009 7:17 am

i felt that it was some kinda tribute to lost friends or something like that, lol. i never realised that connor didnt/ drifted away from his friends over the previous chapters. kinda interesting how T&C are very careful or whatever with chris... they seem to care a lot about him. i really am looking forward to connor's coming out, lol. anyways for me the whole thing was kinda ok-is, not brill...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Story Discussion   

Back to top Go down
 
Story Discussion
View previous topic View next topic Back to top 
Page 4 of 13Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5 ... 11, 12, 13  Next
 Similar topics
-
» Toy Story LEGO + MATTEL WWE
» Is death essential to good story writing?
» Campaign Story Challenge : ERA, "The Mass" Story
» Apocalypse Discussion
» Thinkaway's "Collectors" Toy Story Figures

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
kbboys :: Travis & Connor :: TAC Discussion-
Jump to: